Az első jelentések szerint a sofőr is bent volt a buszban.
A január 20-i balesetben összesen 18 ember vesztette életét.
Fotó és nyitókép: Facebook
Mint a Propeller is megírta, a szülők nemrég jutottak az olasz nyelvű hivatalos dokumentumhoz. Ebből több, eddig nem ismert, megdöbbentő részlet is kiderül.
A legmeglepőbb az, hogy a buszt vezető sofőr, V. János nem veszítette el az eszméletét az ütközés után: ki tudott jutni a buszból – írja a Borsonline. A kiérkező rendőrök az autópálya mellett találtak rá. A jármű lángolt, a vezető pedig néhány méterre előtte állt, a sztrádáról a hídra felvezető kijáró elején. Eszméleténél volt, ám rázkódott a félelemtől és a kétségbeeséstől. Hallhatta a gyerekek halálsikolyát, láthatta, ahogy próbálnak menekülni, ám a tűz rendkívüli gyorsasággal emésztette el a járművet. Tudhatta, 54 utasa küzd az életéért az égő koporsóban. Sokkos állapotba került, segíteni ezért nem tudott.
A járőröknek azt sem tudta megmondani, hogy ki ő.
Száznyolcvanöt centi magas, testes alkatú férfi, körszakállal. Feje vérzik, homlokán mély vágás látható. Állkapcsa is megsérült, néhány foga kitört. Fejét a szélvédő, jobb lábát a karosszéria egyik eleme találta el. A mentő a veronai idegsebészetre szállítja – írták a rendőrök a jelentésükben.
V. János vélhetően a sokkhatás és sérülései miatt nem volt beszámítható állapotban.
12 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Amikor a vezető felelősségét leirja, az alvászavara miatt is álszent. Sokkal több a feltáratlan felelős mint ami a cikkből segítőkészen "kiderül" Ez nem egyéb mint vakaródzás színes üvegcserepekkel.
Ugyanis: amikor a határon át megy egy busz azt ellenőrizni kéne, ahol kiderül a rejtett tartály, ami nem csak üzemanyagot tartalmazhat. A jármű vizsgáztatásának módja. Vagyis nem csak a sofőr mulasztott, hanem a hatóság amely elhárítja a gyilkosság vádját a sajtó amely szemet huny vagy tájékozatlan vagy "csak" igénytelenül tapló. A történetben a helyszíneléskor "segédkező" tulajdonos. A lezser csávó kinti konzulunk, aki csak lábatlankodni tud ilyenkor. A zselés külügyérünk pöffeszkedése, a "szakértőink" felelősség hárítása az útkezelőre. Mind kimarad ilyenkor egy összefoglaló jellegű cikkből. Ennyit egy tehetetlen sofőrről az ő felelősségéről és a tipp-topp újságírásról. A valóságban pedig az vezetett ide amit nem írtak meg!
Másik dolog, hogy abban az időben még nem csiszár volt a konzul.
Kíváncsi lennék az egykori Mozaik utcai vizsgabázis szigorú vizsgáztatója a Erdei Nándi mit szólt volna ehhez a buszhoz, szerintem még a telephelyről is kivágta volna egyből !!!
Én hagynám, hogy az állam magyarázza meg ki hibázott, és vonja felelősségre. Ha ezt nem teszik, holnap elindulnak ilyen buszokkal ismét.
Új hozzászólás