Van-e ön szerint még egy ország Európában, ahol állami szereplők közpénzből tartanak fenn egymással versengő - sok tekintetben ellenérdekelt - szolgáltatásokat? Segítünk: nincs. Magyarországon viszont évtizedek óta így működik egymás mellett a Volán és a MÁV. Csak az "elmúltnyolcévben" nagyjából négyszer, négy módon állt neki a kormány az átalakításnak, de a társaságok lobbiharcain eddig mindig elbukott az ügy. A hvg.hu információi szerint ebben a ciklusban újabb nekifutás jöhet.
Forrás:
hvg.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Így is csak valamivel több a sofőr, masiniszta, mint az igazgatósági ember. Hogyne, hogy még tovább romoljon az arány? És pláne a dolgozók javára?
Maradjon csak mindkét cég, persze a vezetők számával, esetleg ha lehet, akkor annak emelésével.
És egy ingyen ötlet:: mi lenne, ha a MÁV-ot is felbontanánk (lásd Volán) több kis-MÁV-ra? Újabb helyek a barátoknak.