„A luxus kategóriájú, elegáns szállókat többnyire férfiak tervezték férfiak részére. Az elmúlt tíz évben mégis megháromszorozódott az ilyen szállodákban megszálló üzleti úton lévő, vagy pihenni vágyó hölgyek száma - mondja Julie Grégoire, a franciaországi HotelServices luxus és felsőkategóriáért felelős alelnöke. Az MGallery egy merész, ámde figyelmes márkaként egyre inkább hozzáidomul az egyre növekvő női ügyfélkör igényeihez, mivel ebben a szegmensben a részletekre való odafigyelés az, ami megkülönböztet a többi szállodától.”
Forrás:
nokorszak.hu
Feltöltő: Nőkorszak
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás