Nemsokára a Facebookon vagy a Twitteren is lehet fizetni, az online és mobilfizetési megoldások egyre inkább összemosódnak, lassan a hűtő rendeli meg a kifogyott kaját, és ki is egyenlíti a számlát: vajon a PayPal képes lesz fennmaradni egy ilyen rohanó környezetben? Mi lesz a céggel az eBay védőszárnya nélkül? Erről is kérdeztük Ganna Jevtusenkót, a PayPal üzletfejlesztési igazgatóját.

Forrás: Origo
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.