A hármas metró felújítása alatt néhány metró kénytelen átkalandozni a másik vonalra. Amióta megkezdődött a 3-as metró felújításának jelenlegi, déli szakasza, azóta néhány felújított, csak pandának becézett régi orosz metrovagonmas-szerelvény feltűnt a 2-es metró vonalán, ahol Alstom szerelvények járnak.

Forrás: index.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
Ilyedezni nem kell,

legalább is egyelőre, csak ideiglenes megoldásról van szó

Sokak – már, aki erre közlekedik – azt hihették, hogy nem jól látnak. felújított, pandának becézett régi orosz metrovagonmas-szerelvényeket láttak feltűnni a 2-es metró vonalán. Az érzékenyebb lelkek már-már arra gondoltak, hogy ártunk és qurmányunk a derék Tarlósch-mesterrel karöltve újabb eget-rengető üzlettel színesítik a hazai metro-sagát. Azonban kiderült, hogy csak a 3-as felújítása kapcsán kényszerű forgalomszervezési gondok miatt kolbászolnak a csoda-szerelvények olyan pályán, amin nem is szabadna megjelenniük. A kőkorszaki járgányok nem értik a modern berendezéseket és még a mértek is nagyon mások!
Arról most nem értekezünk, hogy mennyire átgondolt ez az ideiglenes megoldás, csak arra koncentráljunk, hogy milyen következményei vannak a derék főpolgi zseniális megoldásának. Most vált egyértelművé mindenki számára, hogy az elavult technikát képviselő szerelvények – amiket állítólag spórolás miatt vettek alig 20%-al drágábbak a világszínvonalú Skoda szerelvényeknél – miatt a hálózat felújítás során a berendezéseket is a múltszázad közepe szintjén kell konzerválni, hogy használni tudják a szerelvényeket! =))
RonaGyuri
a metró még elment, de Rasi-ról szóló családbarát cikk már csípte a cenzor szemét:

szeka.blog.hu/2019/04/12/egyre_durvabban_nyomul_a_ner_noi_tagozata?ajanlo=1

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.