Több nyelven nyújtanak tájékoztatást az utasoknak azok az ügyfélszolgálati irodák, amelyek közül az első csütörtökön nyílt meg a Keleti pályaudvaron. A MÁV Start a késobb országossá bővülő szolgáltatástól azt reméli, hogy gyorsul a jegykiadás, mert az utasok nem a pénztárosoktól kérnek részletes információt például az útvonalról, csatlakozásokról, hanem vásárlás előtt, az ügyfélszolgálaton. Az iroda átadásakor beszámoltak arról is: óriási károkat okoz a nemzetközi jegyek, bérletek hamisítása.
Forrás:
InfoRádió
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás