Hutiray Gyula városfejlesztési főpolgármester-helyettes pénteken közzétett előterjesztése szerint a forrás biztosítása pénzeszköz átadása-átvétele formájában történik, a lebonyolítást a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) végzi, a fejlesztés során létrejövő vagyon pedig a BKV tulajdonába kerül. A projekt összköltsége 40 milliárd forint, ebből 2,4 milliárd forint az önrész, ezt biztosíthatják a közgyűlési döntéssel. Ezt követően írhatják alá a támogatási szerződést. A BKK tájékoztatása szerint az 1-es és a 3-as villamosvonalon a műszaki állapotok az elmúlt években annyira leromlottak, hogy beavatkozás és fejlesztés nélkül a forgalom fenntartása a következő években veszélybe kerülne. Több szakaszon 5-20 kilométeres sebességkorlátozás van érvényben és gyakori a sínek felpúposodása.

Forrás: privatbankar.hu
Feltöltő: Sakura
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

9 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
palika
A füves sínpálya az nem csúszik? :--)
csutak
Szegeden sikerült úgy megoldani, hogy egy baleset esetén sem tűzoltó sem mentős nem férhet a sérültekhez!
Már csak azt nem értem, milyen elmebeteg terveztette meg és hagyatta jóvá és valósíttatta meg a terveket?
Ha az ő jó édes anyukája forogna veszélyben emiatt, mit mondana?
csutak
Ja, szép zöld mert bevezették az automata öntözést!
Volt Tolbuchin sugárút, a fene tudja a mai nevét.
lópicigáspár
@csutak: Kálvária sgt. Na az tényleg nem sikerült!
csutak
@nyanya001: Értem én, hogy repülő!
De miért nem esik le?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.