Az üveges kiszerelésű, valamint az alkoholmentes sörök voltak a tavalyi év nagy vesztesei, de összességében a teljes hazai sörpiac is zsugorodott 2010-ben, az előző évekhez hasonlóan. Az eladásokon belül tovább nőtt az olcsó sörök és a dobozos termékek aránya, a magyarok egyre inkább boltban vásárolják a folyékony kenyeret, és nem sörözőben, étteremben fogyasztják azt.

Forrás: VG.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.