Új címke, új lehetőségek vélemények megosztására Vannak olvasók, akik a blogos felület hozzászólási lehetősége helyett szívesebben küldenek e-mailt véleményük megosztására. Nem szeretném, ha ezen hozzászólások közzétételének elmulasztásával szegényebbek maradnánk. Ezért időnként közlök olyan olvasók véleményét is, akik nem kívánnak a blog.hu-n beregisztrálni. "A Sergio Zyman idézetet nagyon jó bejegyzésnek találtam a blogon, szerintem a gyakorlatban sikeresen alkalmazott példákból rendszeresen lehetne közölni egyet egyet. És hogy szemléletesebb legyen, én mindenképp képekkel illusztrálnám az eseteket (egy régi és egy új csomagolású termék), sőt ha van információ, akkor még az értékesítési adatokról is többet írnék (pl. az árbevétel 20%-kal nőtt). Az előnytelen csomagolás mellett fontosnak tartom, hogy legyenek példák, képek a jó csomagolásról is, méghozzá részletezve, hogy mivel lehet a potenciális vásárló figyelmét a leginkább felkelteni, a polcokon a többi termék közül kitűnni. Esetleg interaktívvá is lehetne tenni a blogot, úgy, hogy lehetne szavazni, hogy pl. 5 különböző (csomagolású), de egy kategóriájú termék (pl. 5 különböző márkájú táblás csokoládé) képe közül, melyiket tartják az olvasók a legjobbnak, vagy akár a legrosszabbnak. " Részlet Melinda leveléből, "A csomagolásdesign szerepe az értékesítés folyamatában" című bejegyzés kapcsán. Melinda képzett fiatal marketinges.

Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.