Egyre nagyobb a közművek kintlévősége, ezért az energiaszolgáltatók különféle akciókkal ösztönzik ügyfeleiket a pontos fizetésre – írja a Népszava. A legtöbb energiaszolgáltató üzletpolitikájának fontos elemévé vált, hogy a számlákat rendszeresen kiegyenlítő, pontos ügyfeleket valamilyen módon jutalmazza. A lakosság összesített áram-, földgáz- és távhőtartozása ugyanis a Magyar Energia Hivatal májusi adatai szerint elérte a 143 milliárd forintot, aminek majdnem fele, 65 milliárd forint már 90 napnál tovább görgetett elmaradás.

Forrás: hir24.hu
Feltöltő: Sakura
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

15 hozzászólásarrow_drop_down_circle

sonderkommando
Nem jutalom meg nyereményjáték kellene, hanem olyan jólét, mint ami drága politikusainknak jutott osztályrészül.
És akkor még nem beszéltem az áramtolvajokról...
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
varrólány
@QQCSI: Kell neked bonyolult helyen laknod! :-)
jancsipapa
Régebben minden szolgáltatónak volt óraleolvasója, aki a pénzt is beszedte. A dolog kisebb nagyobb buktatókkal működött is. Most erre nincs pénz .De van pénz kommunikációs osztályra ,szóvivőre .Ez egymaga többe kerül ,mint tíz óraleolvasó,pénzbeszedő.
batukán
Kedveskéim, a jutalom az, hogy nem kapcsolják ki a szolgáltatást!:-))

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.