A 2011-es év hasonló időszakához képest átlagosan három és fél százalékkal több látogatója volt a karácsonyi időszakban a magyarországi bevásárlóközpontoknak. A forgalom terén nem tapasztalható változás; az eladások a 2011-es szinten maradtak. Az ünnepek alatt a vásárlási utalványok voltak a legnépszerűbbek; az egész éves utalványértékesítés ötven százaléka esett erre az időszakra - derül ki a Magyar Bevásárlóközpontok Szövetsége felmérésből, akik idén a legjobb esetben is stagnálásra számítanak a kiskereskedelmi forgalomban.
Forrás:
VG.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás