Nem továbbították a Belügyminisztérium tájékoztató SMS-ét az előfizetőiknek. Pintér Sándor őrjöng. Telenor ügyfél vagyok, és ezzel a cég szerzett nálam egy piros pontot. Arról van szó ugyanis - mármint az én értelmezésemben - hogy a Telenor nyilván nem kívánt szakembert és technikát biztosítani ahhoz, hogy a kormány, a Belügyminisztérium és a Katasztrófavédelem az ő közreműködésükkel kampányoljon és fényezze magát a lakosság előtt, miközben a rendkívüli időjárás következményeinek sem az elkerülése ügyében, sem a károk enyhítésében, sem az emberek mentésének a feladatában semmit nem csinált. Arról van szó ugyanis, hogy a kormány már megint semmit nem csinált, ám annál inkább rajta volt azon, hogy ezt a nagy semmit profi módon "kommunikálja", lehetőleg a más kontójára. A Vodafone és a T-Mobile ugyanis ingyen adta a belügyes SMS-ek kiküldéséhez az emberi erőforrást és a technikát. Gondolom, ugyanezt várta el a Telenortól is a kormány. Jó is lett volna, ha az extrém időjárási...

Forrás: maria.blog.hu
Feltöltő: mariabloghu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.