Orbánnak van a legtöbb rajongója, Vona Gáborról beszélnek a legtöbben a Facebookon. Gyurcsány és Bajnai már fizetett Like-ért, Orbán még soha. Bajnai napi 20 ezret költ el a Facebookon. Naponta 10-20 ezer forintot költünk. Azért a facebookon, mert ez a leghatékonyabb netes felület, ennyi pénzből ilyen tömegeket elérni máshol lehetetlen – magyarázza Simó György, Bajnai kampánycsapatának egyik szakértője. Simó azt is elmondta a Facebook és a Twitter után a volt miniszterelnök a Tumblr-en is hamarosan megjelenhet. Crowdfunding, például Rally.org-os kampány pedig csak azért nem lesz, mert azt a magyar jogszabályok nem teszik lehetővé. Azt is elmondta Google hirdetésekre eddig 500 ezer forintot költött a csapat.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás