Többféleképpen is értelmezhető az az üzenet, amit Lázár János dobott be a köztudatba, miszerint az idén kezdődő hétéves pénzügyi ciklusban a kormány nem kíván támogatni budapesti közlekedésfejlesztési projekteket uniós pénzből. Forrásaink szerint felfogható a bejelentés Tarlós István hatalmi politikájával szembeni fricskának épp úgy, mint a fővárosi fejlesztésekről folytatott alkufolyamat kezdetének. Mások leginkább az uniós pénzek gazdaságfejlesztési célzatú elosztása velejárójának tekintik. De vehetjük annak jeleként is, hogy az állam teljesen újra szeretné gondolni a budapesti ügyek szervezésének alapkérdéseit. Magával a 450 milliárdos beruházáscsomaggal kapcsolatban a megkérdezettek szerint kompromisszumos megoldás születhet.
Forrás:
hvg.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás