Az elmúlt napokban ugrásszerűen megnőtt a koruknál fogva hiszékenyebb és kiszolgáltatottabb fogyasztókat célzó árubemutatókkal kapcsolatos fogyasztói panaszok száma – figyelmeztet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH).
Míg korábban elsősorban szórólap útján invitálták az érdeklődőket a különböző – rendszerint utazással egybekötött – termékbemutatókra, úgy mostanára a személyre szóló meghívók, telefonos megkeresések és az utcai leszólítás vált meghatározóvá – írja az NFH-ra hivatkozva a Napi.hu.
A meghívásból azonban nem derül ki, hogy a végső cél a fogyasztók meggyőzése a több százezer forintért kínált termékek megvásárlásáról, ugyanis az árubemutatót szervező vállalkozások rendezvényeiket "egészségnapként", "egészségügyi szűrővizsgálatként", "teljes körű egészségmegőrző programként", illetve "ingyenes állapotfelmérésként" (például szív- és érrendszeri állapotfelmérés, vércukorszint mérés, testzsír mérés, írisz diagnosztika, thermokamerás diagnosztika) hirdetik meg.
7 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás