"Számos területen – így az internetes tartalomszolgáltatások adókötelezettségei kapcsán is – további szabályozási feladataink lesznek, mert az valós probléma, hogy ezek a világcégek nem veszik ki a részüket a hazai közteherviselésből" – nyilatkozta a reklámadótörvényt is jegyző L. Simon László a Napi Gazdaságnak adott interjújában.
A Fidesz-közeli lap újságírója azt már nem kérdezte meg, hogy mégis hogyan tervezi a kormány megfingatni a Googlet vagy a Facebookot – már amennyiben ezek internetes tartalomszolgáltatóknak minősíttetnek a nemzeti padlássöprés rendszerében. A legnagyobb internetes világcégek ugyanis ritkán kínálnak saját tartalmat, a hazai tartalomelőállítók viszont nem világcégek.
Az államtitkár arról is beszélt, hogy a reklámadóból befolyó milliárdokat a korábbi hírekkel ellentétben mégsem az oktatásra vagy kultúrára fordítják, hanem az csak úgy "külön címke nélkül" folyik az államkasszába.
Az RTL csoportot különösen büntető sarcról L. Simon egyébként azt mondta, a jogszabály tartalma mögött nincs, és nem is volt olyan kormányzati szándék, amely a kereskedelmi csatorna ellen irányult volna. "A cég egyébként évről évre komoly nyereséget ér el, nem valószínű, hogy néhány milliárd forintos elvonástól egyszeriben padlót fognának" – jósolta a legendás szakértő-államtitkár.
13 hozzászólásarrow_drop_down_circle
rendes káderrel, papírokkal igazolt nem fideszesnek szociális/politikai menekülteknek 120 forint.
Én így igyekszem elérni a francia életszínvonalat, ahogy a sovány vagy kövér vagy milyen is lászló mondta, illiberális lettem, na.
Új hozzászólás