Nem szerepel az uniós projektlistán a 3-as metró felújítása; a kisföldalatti, azaz az 1-es metró korszerűsítése; valamint a 2-es metró és a gödöllői HÉV összekötése sem – írta az Index.

Pedig a kormány uniós pénzekből költött a projektek előkészítésére. A KEOP-támogatásokból jut viszont több vasúti fejlesztésre és a Szeged-Hódmezővásárhely villamosvonal kialakítására.

A fejlesztésekkel kapcsolatban a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz fordult a lap. A kapott válasz szerint Budapest szinte csak vasúti felújításokkal vagy fejlesztésekkel számolhat, újonnan indítandó tömegközlekedési beruházás nincs, kivéve a Gödöllői HÉV korszerűsítését. 

A Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér kötöttpályás kapcsolatának kialakítása több mint tízéves vágy. Bár az elmúlt években több vizsgálat, tanulmányterv, megvalósíthatósági tanulmány készült, az előkészítés még a kezdeti fázisában tart, a MÁV elő-megvalósíthatósági tanulmánya áll rendelkezésre. A részletes tervek elkészítése itt még sok időt vesz igénybe – írja az Index.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

bencemacska
Nem jár a metró?
Menjenek limuzinnal!

(Mária Antoinette után szabadon!)
Meine Ehre heisst Treue
A 4-es metrót a vasút rossz állapota vm. országos kiterjedtsége és az elegendő budapesti tömegközlekedés miatt nem kellett volna megépíteni (főleg nem ennyi idő és pénz ráfordítással).
Fradigege
Akkor majd leállítják. Oszt séta van.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.