A kormány változatlanul nyitott a tárgyalásokra minden komoly érdeklődővel, tőkeerős szakmai és külső befektetővel egy új hazai légitársaság megalapításáról, amelyben kisebbségi tulajdonosként akár a magyar állam is részt vállalhatna.

A Napi Gazdaság keddi számában ismerteti a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium válaszát arra a kérdésre, hogy milyen lehetőségei vannak egy nemzeti légitársaság létrejöttének, miután éppen három évvel ezelőtt állt le a Malév.

Az NFM szerint a piaci helyzet lehetővé teszi, hogy a szükséges indulótőkét biztosítani képes, fenntartható üzemeltetési modellel rendelkező üzleti partner sikeresen kísérelhesse meg egy magyar érdekeltségű légitársaság elindítását.

Magyarország számos határozott előnyt jelentő adottságot, piaci tényezőt, meglévő értéket és lehetőséget tud felkínálni a befektetőknek.

Ezek közé tartozik például Budapest gyűjtő-elosztó funkció betöltésére alkalmas földrajzi elhelyezkedése és az európai viszonylatban is jó infrastruktúrával és szabad kapacitásokkal rendelkező Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér – hangsúlyozta a tárca, amely a lap megkeresésére azt is közölte, hogy nem látja esélyét a repülőtér visszavásárlásának.

5 hozzászólásarrow_drop_down_circle

papa.49
Hagyjuk már ezt a ,,nemzeti lufit,, frászt nem akarnak ők (a fütyisz) egyebet csak minél több suskát kivenni az állam zsebéből...
bakegya
@papa.49: -és belecsűsztatni a széleszsebbe a nagynemzetipancsolás beszállítására-hévízi tó,keszthelyi kikötő telitett legyen rasikasegge feneketlen kényelmére-kitalálta ezt is rendesen az "utonálló"cölöp-teknős!!!
Rumcájsz
Nemzeti repülőtér, ilyenünk még nincs! :)

De sok senkiházi van ebben a szép országban...
silber13
Az állam szálljon be egy csomó egymással összekötözött teknőbe, és úsztassák le őket a dunán egészen a tengerig! Viz van, a folyóban hal is van, nem fognak megpusztulni!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.