Molnár Gyula, az MSZP elnöke szerint Orbán Viktor miniszterelnök szombati tusványosi beszédében leleplezte, hogy az októberi kvótareferendum valójában Magyarország Európai Unióból történő kivezetését készíti elő.

A szocialisták vezetője szombaton, Budapesten tartott sajtótájékoztatóján kiemelte, a miniszterelnök "túlzott nacionalizmusa" mellett világossá kell tenni, hogy nincs magyar jövő az Európai Unión kívül, még akkor sem, ha a közösség működésén van javítanivaló.

Az MSZP ezért ismételten arra biztat mindenkit, hogy az október 2-i kvótareferendumon otthonmaradásával üzenje meg: Európában akar maradni – fejtette ki Molnár Gyula.

A szocialisták elnöke szerint Orbán Viktor teljes egészében elszakadt a valóságtól, amit jól mutat, hogy sem a magyar egészségügy, sem az oktatás, sem a gazdaság helyzetére nem tért ki beszédében.

A kormányfő emellett nem veszi észre, hogy a magyar fiatalok kétharmada külföldön képzeli el boldogulását, azokban az országokban, amelynek vezetőit a magyar miniszterelnök leváltaná – folytatta Molnár Gyula, aki ezt a helyzetet érzékeltetve olyan fuldoklóként jellemezte a kormányfőt, aki egyik kezével a felé dobott mentőövbe kapaszkodik, míg a másikkal a segítségére siető hajót próbálja meglékelni.

Az MSZP elnöke Magyarország szempontjából helytelennek nevezte, hogy Orbán Viktor elköteleződött Donald Trump amerikai republikánus elnökjelölt mellett. Ennek a külpolitikának a kárát az erdélyi magyarok is a bőrükön érezhetik, a román szociáldemokrata kabinetet elutasító magyar kormány fellépése ugyanis hűvösebbé tette a két ország kapcsolatát – értékelte Molnár Gyula.

49 hozzászólásarrow_drop_down_circle

F_Viktor
@Csizmás Kond: Ti mióta is lovagoltok Gyurcsányon, az elmútnyócéven teljesen értelmetlenül?

Macska, a demokratáknak fontos, hogy orbán és hazaáruló szavazói által okozott károkat Magyarország minél gyorsabban, minél kevesebb áldozat árán tudjuk majd orvosolni.
Ezért fontos az EU tagság megtartása és a kivándorlás megállítása!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
F_Viktor
@Csizmás Kond: Ti mióta is lovagoltok Gyurcsányon, az elmútnyócéven teljesen értelmetlenül?

Macska, a demokratáknak fontos, hogy orbán és hazaáruló szavazói által okozott károkat Magyarország minél gyorsabban, minél kevesebb áldozat árán tudjuk majd orvosolni.
Ezért fontos az EU tagság megtartása és a kivándorlás megállítása!
Csizmás Kond
@F_Viktor: ...kétszer is elolvastam de csak a szocialistákról volt szó...
F_Viktor
@Csizmás Kond: A szocialisták nagy érdemeket szereztek a magyar demokrácia létrejöttében, Magyarország európai integrációjában, amiket nektek mocskos módon pár év alatt sikerült megtépáznotok!
Csizmás Kond
@F_Viktor: Szerintem nálad ez így is marad...valaki itt mondta, hogy egy jó kommunista mindenütt megállja a helyét...ha kell szoci hanem demokrata..mikor mi az igény.
F_Viktor
@Csizmás Kond: O'szt mégis ti, rühes macskák, ki sem látszotok a sztálinista, komcsi piszkos hazaáruló módszerekből!
Rohadékok vagytok mindannyian!
Szókrakész
"világossá kell tenni, hogy nincs magyar jövő az Európai Unión kívül, még akkor sem, ha a közösség működésén van javítanivaló."

Mi ez ha nem ultimátum?!?!?!

És még ők "demokraták"?!?!?!
Szókrakész
"hogy az októberi kvótareferendum valójában Magyarország Európai Unióból történő kivezetését készíti elő."

Ez teljesen eszementpé.

Még szövegértelmezni se tudnak.
Nem csoda, hogy ott tartanak, ahol.
Akkor hogy érthetnék meg az emberek problémáit, ha egy egyszerű szájbarágós beszédet félreértenek?!?!?!

Orbán végig a közös európai erről, arról beszél.
Hadsereg, titkosszolgálat, ...

És az eszementpé még ezek után se érti?!?!?!

Csak az uszítás, melléhablaty.
prime777
@Szókrakész: "világossá kell tenni, hogy nincs magyar jövő az Európai Unión kívül, még akkor sem, ha a közösség működésén van javítanivaló."
Mi ez ha nem ultimátum?!?!?!
És még ők "demokraták"?!?!?! "

Ez kijelentés volt,nem követelés.
És egyébként pedig ez a tény.
Egyébként ha kilépnénk az unióból honnan jönne bevételként az a pár ezer milliárd évente?
Erre adj már választ mert nagyon szeretném tudni!
Szókrakész
@F_Viktor: "A szocialisták nagy érdemeket szereztek a magyar demokrácia létrejöttében,"

Ja.

Sorolom is.

Kommunista diktatúra
.
2006 ősze, lovasrendőrök tömegbe vágtázása, gumilövedékek
.
Gyurcsányt markolóval kellett kiszedni a bársonyszékből
Szókrakész
@prime777: 2020-tól már emiatt se ajvékolhattok.
Mert nem lesz.
prime777
@Szókrakész: "Csak az uszítás, melléhablaty. "

Azt mindig a fidesz csinálja (lásd komcsik,bolsik,libsik megkülönböztetés magyar állampolgárok között),és mindig ők harcolnak az egész világ ellen.
Bocs,de ezt nem hagyhattam ki.
prime777
@Szókrakész:
"2020-tól már emiatt se ajvékolhattok.
Mert nem lesz. "

De addigra a te urad sem,ha van a magyaroknak egy csepp esze.
Az ,hogy ki lesz helyette leszarom.
Bárki jobb lesz,már csak azért is mert ami ostoba gyűlölet süt rólad az hosszabb távon nem megengedhető.
Te nagyon kerge,azt nem veszed észre,hogy te úgy utálod azt a magyar honfitársadat aki nem osztja a fidesz okádék stílusát,hogy egy kanál vízben megtudnád ölni?
kopacsijanos
@Szókrakész: te annyira hülye vagy mindig is Európában éltünk csak minket oda adtak az oroszoknak! Rájöttek az első világháború után hogy nem érdemes a Németeket nyomorban tartani mert akkor kifog törni a harmadik háború is!Ezért a háború után nemsokára megkapták a Marshall segélyt! Amit nekünk megtiltottak az oroszok felvenni!Ti pedig az oroszok seggnyalói voltatok ti a kommunisták köpönyeg forgató hazaáruló bitangok legalább gondolkoznátok el hogy ti tettétek ennyire tönkre az országot!
Szókrakész
@prime777: Érdekes eddig észre se vettem.
De most, hogy te mondod?!?!?!

Hmmmm
prime777
@Csizmás Kond: Szerintem ez nálad is így marad már.
Aki nem fideszes az komcsi.
Beakadt a lemez nem kicsit.:-D
prime777
@Szókrakész: Az arrogancia meg határtalan nálad. o(:-D
Szókrakész
@kopacsijanos: "mindig is Európában éltünk csak minket oda adtak az oroszoknak! "

Pont a komcsi szabadvakolók dobtak oda az orosznak.
Most meg odadobnátok a náci NWO diktatúrának.

De annyira hülye vagy, hogy nem részletezem.
prime777
@kopacsijanos: "Ti pedig az oroszok seggnyalói voltatok ti a kommunisták köpönyeg forgató hazaáruló bitangok legalább gondolkoznátok el hogy ti tettétek ennyire tönkre az országot! "

Nagy igazságod van,de az összes párt jelen volt ebben.
Viszont amit a fidesz az 5 év alatt tett az már túllőtt az elmúlt 20 év piszkosságain.
Egyébként az olyanok, akik egy politikai pártnak tövig nyalnak, és a körmük szakadtáig képesek védeni őket azok nekem is a hazaáruló kategóriába tartoznak.
És túl sokat unatkoznak.:)
A politikusok a legutolsó emberek akik jót akarnak az embereknek.
Soha nem uralkodott jó lélek az emberiség felett.
Ha lett is volna az el lett takarítva a "pályáról" így vagy úgy.
F_Viktor
@Szókrakész: Írod:
"Sorolom is.

Kommunista diktatúra"

???
Mi a f@szról beszélsz???

"2006 ősze, lovasrendőrök tömegbe vágtázása, gumilövedékek"

6 év kevés volt Kötelesnek, Budainak, Polt Petyának egy nyamvadt korrupciós pert kicsiholniuk, tehát patyolat tiszta a Feri!

Írod:
"Gyurcsányt markolóval kellett kiszedni a bársonyszékből"

Nem, hogy az a Gyurcsány, de még a mostani is rémálmotok, akitől féltek, mint ördög a szentelt víztől :-)
Árulással, hazugsággal tudtátok csak megfosztani hatalmától.
DE! a hazugságról a leplet majd az utókor ítélkezni fog, mikor hazaárulóknak titulálnak benneteket!
Szókrakész
@F_Viktor: Te nagyon naiv vagy, ha elhiszed, hogy 40ezer oldalas jegyzőkönyből nem tudták volna Gyurcsányt és Tsa fényévekre lesittelni.
Itt kéz kezet mos.

Mind ugyanannak a szabadvakoló háttérhatalomnak a csicskái.
Legyen az Gyurcsány, Orbán, Vona, ...
kopacsijanos
@Szókrakész: @prime777: Tudod az az igazság mind a kettőtöket a kommunistákat is meg a fideszeseket is a pokolba kívánlak!
prime777
@F_Viktor: Én remélem ,hogy ezt a mocskos bandát,aki semmi másra nem használja az ócska politikai céljai elérésében az embereket minthogy összeugrassa őket - szóval ezeket remélem eltakarítja a nép minél hamarabb!!!
Ezek nem kormányoznak csak heccelik és szítják a magyart a másik magyar ellen.
Erre épül minden tervük.
Mert ha 20 év börtönnel javadalmaznák azt,aki kimeri ejteni a száján,hogy komcsi,libsi vagy bolsi akkor itt vita nem lenne.
Mert akkor a gyűlölet csap el lenne zárva és értelmes ,a mocskolódáson és a komcsizáson kívüli vita nem folyhatna itt,mivel nem lehetne sehogy megmagyarázni a rengeteg lopást és még sorolhatnám mit.
Rossz látni olvasni azt a pár embert ,aki egyébként adja a hülyét,s ha már nincsen értelmes válasz a sok hazugságra lopásra akkor jön azzal ,hogy komcsi libsi,meg a bolsi.
Vérlázító komolyan mondom.
Ha az mszp követi el azt amit a fidesz és vezetői,ne tudjátok meg mi lett volna itt ebből Magyarországon.
Ahogy Márai is írta le kell számolni ezzel a fajta szemlélettel és gondolkodással ami ma itt folyik,mert hírmondó sem marad a magyarságból.
prime777
@kopacsijanos: "Tudod az az igazság mind a kettőtöket a kommunistákat is meg a fideszeseket is a pokolba kívánlak! "

Ezt szerintem nem nekem címezted,vagy ha igen elmagyarázhatnád miért.
Szókrakész
@kopacsijanos: Te nagyon buta vagy.
Még következtetni se tudsz, csak fröcsögsz.
prime777
@Szókrakész: "Te nagyon naiv vagy, ha elhiszed, hogy 40ezer oldalas jegyzőkönyből nem tudták volna Gyurcsányt és Tsa fényévekre lesittelni.
Itt kéz kezet mos.

Mind ugyanannak a szabadvakoló háttérhatalomnak a csicskái.
Legyen az Gyurcsány, Orbán, Vona, ... "

Ha ez így van akkor mi a f@szomnak kell itt a fidesz seggét nyalni állandóan?
Múltkor azt hittem agyvérzést kapsz mikor Gyurcsányozni kezdtél.:D
Vagy az ki volt akkor?
prime777
@kopacsijanos: Ja bocsi,már látom.
Én vagyok a komcsi.
Kár,hogy ezt nem lehet büntetni manapság, mert ha lehetne akkor most halomra perelnélek ezért.
Mert lófaszt sem tudsz te rólam cimbi csak nyomod a dumát.
Kik közül lehet választani ma Magyarországon?
Van a fidesz,a szocik,az lmp,meg a jobbik.
Ennyi!
Te kit választanál?
Egyiket sem mi?
De hát valamelyiket kell,mert nincsen más, és ha nem választasz nem marad olyan hely az országban amire majd azt lehet mondani ,hogy ez mindenkié,a közé.
Van a nagy szar,meg a kicsi.
Csak ezen kettő közül választhatsz.
Én a kisebbik szarra szavazok.
Ja,hogy ezért komcsi vagyok.
Te mi vagy akkor?
Jó magyar ember?
Biztosan.
Persze dugd a fejed a homokba,az aztán marha jó lesz és építő.
Szókrakész
@prime777: Nem nyalom én egyiknek se a "seggét"!

Csak nem elfogultan olvasok, ítélek.

És kedvenc témám a Gyurcsány.
Ahogy erőlködik, hazudozik, színészkedik.
Már volt egy pár Arany Málna díjas alakítása.
A gyöngyszemek azok, ahol elsírja magát, mert ő megérti a szegényeket, vagy amikor a kormányszócipelő csaj pont az ölébe ájult el és ő lovagiasan alányúlt, elkapta és kivitte a "sajtótájékoztatóról(ami nem más, mint az újságírókkal, riporterekkel egyezményes hazudozás) és a másik teremben lehet hogy szájon át lélegeztette is.

Vagy mikor olyan keresztkérdéseket kapott az ATV-n(!!!), hogy vérvörös lett és csak hablatyolt, hadovázott és a szemeivel könyörgött a Kálmán Olgának, hogy kímélj meg, ments meg!!!
F_Viktor
@prime777: Írod:
Te nagyon naiv vagy, ha elhiszed, hogy 40ezer oldalas jegyzőkönyből nem tudták volna Gyurcsányt és Tsa fényévekre lesittelni.
Itt kéz kezet mos."

Ez volt 2002-ig. Az akkori választást elvesztő fityesz átment véres háborúba, azokat a frontokat most is teljes mellszéllességgel tartja.
Ha abban a 40 ezer oldalas vizsgálati jegyzőkönyvbe egyetlen mondat is tartalmazna Gyurcsány ellen a legkisebb gyanút is, akkor Polt Petinek kutya kötelessége lenne a Ferkót bilincsbe veretnie.
gulyasgyula
@F_Viktor: Ehhez kellene egy komoly politikai garnitúra aki esetleg egy valós elszámoltatást is bevállalna ..Eddig ilyen nincs a politikai pátjaink között ..Akkor minek ez a nagy hajcihő ..Szart cserélünk fosra és fizetjük az árát mint az elmult 26-évben minden kormány váltáskor ..Az EU-ból Orbán se akar kilépni mikor onnan jön a pénz , ezt csak az ostoba MOLNÁR Gyula viziója ..A MSZP még azt se tanulta hogy multal megfertőzött pártkatonák nem alkalmassak a vezetésre ..
percsi
@Szókrakész: Pontosabban fejtsd ki, hogy miért nem gyurcsány és miért orbán! Hátha megfoglak érteni!
Gyurcsány ki mer állni az emberek közé, orbán meg nem, valami oka csak van.
Még mielőtt félre értenél, nem vagyok gyurcsány hívő, abba a tárborba tartozom, aki a kisebbik szarra szavaz!
Szókrakész
@percsi: Gyurcsány egy kis júdáspénzért simán odadobta az országot a külföldieknek.
Elárasztatná Magyarországot migránccsal, csak mert...
Orbán legalább ebben gondol a magyar emberekre is.
Az már más tészta, hogy a haveri körnek osztogatja szét az állami vagyont.

Amúgy egyiket se akarom, egyiket se szeretem, egyikre se szavaznék.

Gyurcsányéknál is megvolt a nagy több ezer milliárdos költségvetési csalás.
Tudják ők konkrétan, hogy miről beszélek.

Utálom a filantrop embereket.

Itt két beteg elme csatározásáról van szó.
Én ami az országnak előnyös, azt preferálom.
Nehogy azt hidd, hogy az eu-s ilyen olyan támogatásoknak mi nem fizetjük meg az árát.
Csak erről kussol Gyurcsány is, Orbán is.

De nem is hergelem magam.
F_Viktor
@gulyasgyula: Írod:
"Ehhez kellene egy komoly politikai garnitúra aki esetleg egy valós elszámoltatást is bevállalna ."

A jobbik anno ezt megígérte, de mostanság, mióta az iszlám pénzéből éldegélnek, már nem szerepel kommunikációiban.
A baloldal pedig jól látja, hogy polgárháborúhoz vezetne, ha megadnák orbánékra a kilövési engedélyt.

Írod:
"Szart cserélünk fosra és fizetjük az árát mint az elmult 26-évben minden kormány váltáskor "

Most már sokkal nagyobb a tét, Magyarország léte forog kockán.
A fityesznek 6 év alatt sikerült kiásnia Magyarország sírját, a jobbik bele is lövetné az ország lakosságát.

Írod:
"Az EU-ból Orbán se akar kilépni mikor onnan jön a pénz , ezt csak az ostoba MOLNÁR Gyula viziója ."

Az lehetséges, hogy orbán nem akar kilépni az EU-ból, míg az fizet, mint a katonatiszt, de ne felejtsd el, hogy a britek is azért szavaztak a kilépésre, mert a végeredmény tudatában megfutamodott politikusaik azzal kampányoltak, hogy a Magyarországhoz hasonló országok a brit adófizetőknek napi 80 millió GBP-be kerülnek, amely pénzt egy szűk politikai elit lop el.
S inkább előbb, mint itóbb, de minden EU befizető ország adófizetőiben ki fogja verni a biztosítékot, főleg annak tudatában, hogy a magyar miniszterelnök mennyire EU ellenes, valamint Magyarország mennyire semmibe veszi az emberi jogokat.
Szókrakész
@F_Viktor: A britek nem azért léptek ki.
A City azt parancsolta, hogy kilépni!
Az okok adottak. Csak egy pár a sokból.
Olasz gazdaságot, bankrendszert most teszik padlóra. Az borítja az európai bankrendszert, az EKB-t, a Deutsche Bankot, és dominóeffektusként magával rántja Amerikát, ami aztán maga alá temeti az egész világot.
Be kell dönteni az egész EU-t, az eurót, Amerikát, a petro dollárt.
Teljesen új határokat húztak a világtérképen.
Persze ez is csak névleges, semmi valós jelentősége nincsen, mert mindent a City of London irányít.
Amerika se független.
Az ő tulajdonuk.

A cél az NWO, One World Government, ...
Ehhez Step by Step intézkednek.
Kis migráncspolitika, kis olimpiai balhé, egy kis gazdasági összeomlás, kis háború itt, kis puccs ott.
De mindig úgy, hogy egymástól függetlennek látszó eseménynek tűnjenek.
Nehogy összerakhasd a mozaikot és lelepleződjenek.

Action-Reaction-Solution

És a végén a maguk kreálta problémákra, de akkorákra, hogy könyörögjenek az emberek a változásért, és aztán ők maguk fogják felajánlani a megoldást, persze olyat, hogy az az ő szájízüknek megfelelő legyen, az ő és kizárólag az ő céljukat szolgálja.

És sorolhatnám.
F_Viktor
@Szókrakész: Agyadra ment az Echo TV hazugságai, ott mennek 10 éve hasonló összeesküvés-elméletek, amik még soha nem jöttek be :-)

Ami tény, hogy a brit kilépés mellett kampányoló politikusok elfelejtették megemlíteni az exit következményeit, ahogyan orbán is a magyar emberek kezét tartja a tűzbe sajátja helyett, miközben alulról a te farkaddal szorgalmasan veregeti a csalánt!
Amikor majd az összefüggéseket nem az Echotól veszed át, amikor majd nem Amerikát és Merkelt figyeled árgus szemeddel, hanem saját bőrödön tapasztalod mit is tett veled orbán, akkor már késő lesz siránkoznod, s csorgathatod újabb 20-30 évig a nyálad, beszélhet belőled az irigység, a nyugati civilizáció életszínvonala után.
Remélhetőleg unokád minden héten pofán vág, amiért örökre ellehetetlenítetted életét!
gulyasgyula
@F_Viktor: !!
Gondolod ha Brüsszelt nem köteleznének törvények egy forintot is kapna Magyarország ?? A külföldi befektetők az Eu-s pénzek jó részét vissza veszik ..A népszavazásra kiírt kérdésben nem találom az EU-ból való kilépést ez csak az ellenzék viziója ..Jelenleg a kilépést egy normális Magyar se szavazná meg ne lássuk azt ami nincs ..Tény hogy az elmúlt 26-évben Orbán viszi a prémet korupcióban de a tapasztalat és a jelenlegi politikai garnitúrát látva nem találom a hiteles erőt ..Attól tartok a Spanyolok sorsa vár ránk ..Bocsánat de Te milyen emberi jogokra gondoltál konkrétan amit a világon az ENSZ-ben az EU-ban betartanak vagy amire hivatkozni szokás ha valakik érdeke úgy kívánja ..
prime777
@F_Viktor: Viktor!
Ne haragudj de olvass már el ténylegesen kérlek!
Pár hete a Tobyval volt ebből egy komolyabb szóváltásunk,ami az miatt alakult ki mert ő félreolvasott engem.
Végül tisztáztuk.
Nem én írtam az,hogy a "40 ezer oldalas jegyzőkönyv" stb.
Az én idéztem de a Szókratésztól! :D
Majd nézd csak meg! :D

Ezt most a 23:01-es hozzászólásodra írtam!
mamo
A Britek azėrt mentek ki mert nem tudtak biztosan mozogni a sajät Orszägukban, nem akartäk hogy AZ Orszäg eltünjön!
Csizmás Kond
@prime777: nem mindenki csak aki úgy viselkedik...vaskalaposan.
F_Viktor
@gulyasgyula: Írod:
"Gondolod ha Brüsszelt nem köteleznének törvények egy forintot is kapna Magyarország ??"

Erre nem tudom a választ, amit látok, hogy Magyarországon a felzárkóztatásra szánt EU-s pénzek nem ezt a célt szolgálják, nagy részük magánzsebekbe vándorol.
Ezt már Brüsszelben sem titok, nem véletlen az egyre kiterjedtebb OLAF vizsgálatok.
Ergo nem vagyok benne biztos, hogy sokáig nyitva lesz az EU-s pénzcsap.

Írod:
"A külföldi befektetők az Eu-s pénzek jó részét vissza veszik "

Például? Mert nekem hirtelen egyetlen példa sem jut eszembe.

Írod:
"A népszavazásra kiírt kérdésben nem találom az EU-ból való kilépést ez csak az ellenzék viziója"

Nem is az őszi népszavazás kérdései között kell keresgélni. At orbáni politika ad okot aggodalomra.
A Putyinnal fenntartott nagy barátkozás, az orosz embargó kijátszására tett kísérletek, az EU ellenes megnyilvánulások nem azt támasztják alá, hogy a pénzcsapok elzárása után a kapzsi fityesz az EU-n belül képzeli el Magyarország jövőjét.

Írod:
"Jelenleg a kilépést egy normális Magyar se szavazná meg ne lássuk azt ami nincs .."

Ezt mondtam 2014-ben én is, hogy "egy normális magyar" nem szavaz újra a fityeszre és orbánra...

Írod:
"Tény hogy az elmúlt 26-évben Orbán viszi a prémet korupcióban de a tapasztalat és a jelenlegi politikai garnitúrát látva nem találom a hiteles erőt .."

Egyet értek veled, de akkor sem az a megoldás, hogy a lehető legrosszabbra szavazunk, vagy el sem megyünk szavazni.
Sok minden rosszat el lehet mondani az elmútnyócév baloldali kormányzására, de az ország jövője szempontjából ezerszer kevesebb kárt okoztak, mint az elmúlt 6 év és a jobbik tervezi.

Írod:
"Te milyen emberi jogokra gondoltál konkrétan amit a világon az ENSZ-ben az EU-ban betartanak vagy amire hivatkozni szokás ha valakik érdeke úgy kívánja .."

"ha valakik érdeke úgy kívánja .." ??? Ezt nem kellett volna írnod.

...
F_Viktor
@gulyasgyula: Folyt...

DE: Olvasd el pl. Az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatát, Az emberi jogok európai egyezményét, az 1951. évi Genfi Egyezményt, de az EU-s csatlakozáskor aláírt EU alapjogi chartája is kitér a menekültekre, amit orbán semmibe vesz, ezért érik az országot jogos kritikák.
F_Viktor
@prime777: Bocsáss meg, már a hozzászólás elküldése után láttam, hogy te is csak idéztél.
prime777
@Csizmás Kond: Aki úgy viselkedik mint egy komcsi?
Te akkor biztosan tudod milyen az de én nem.
Soha nem voltam kommunista,harmincas éveimben járok, de már éltem a Kádár rendszer alatt.
Szóval milyen az a komcsi viselkedés?
Ja és az miért is olyan elítélendő?
Mert ezen, meg a libsizésen kívül soha semmi mással nem tudtok jönni és ez már baromi unalmas és az embernek ökölbe szorul a keze ez miatt.
Ha tisztességes valaki és nem árt másoknak,nem lop és gyilkol,akkor az bármi lehet számomra.Libsi,komcsi,bolsi.
Nem érdekel.
Ezekkel a szavakkal csak a feszkót lehet gerjeszteni a magyarok között.
Okádék egy párt a fidesz,mert mindig arra ment ,hogy szembe állítsa az embereket,ahelyett,hogy a saját döntéseiért maga vállalná a felelősséget.
Szóval sokkal nagyobb féreg az aki embereket uszít egymás ellen a hatalma érdekében,komcsizik és libsizik,persze közben élvezi ennek minden előnyét,de egyébként maga is,még a komcsikat is meghazudtoló politikát folytat.
Na az aztán mindennek a teteje.
Itt már most ez a rendszer van,de ha kilépnénk az unióból akkor aztán semmi kontroll nem lesz ,és ismerve ezeket a felkapaszkodott hatalommániás senkiket még visszajöhet az amikor jött a fekete autó az emberekért.
Remélem ebből a bandából hírmondó sem marad addigra!
Csizmás Kond
@prime777: Hát persze hogy tudom...köztük éltem.
..te nem ?
gulyasgyula
@F_Viktor: !
Szép hosszú írásoddal fel adtad a leckét ..Az tény hogy nagyon sok Eu-s pénz megy fidesz közeli vállalkozásokhoz , ami nem lenne baj ha jó célt szolgálna ..Megy a túl árazás ..Nem vigasz számunkra hogy a többi tagállamba is ez a helyzet és ha Orbán nem haragította volna magára az RTL -elt a feléről se tudnánk .--Eu pénzekből épül , bővül aZ AUDI , Merci és az össze magyarországi befektetés..Ezek tények ..És még pár évig így lesz..Az Orbáni , vagy bármelyik kormánynál nagyon ritkán lehet a sorok között olvasni hogy ne spekuláció legyen , 2014-ben ugyan az volt a baj mint most nem volt , most sincs egy hiteles vagy legalább annak tűnő politikai erő .Csak megélhetési politikusokat látni . Ha nem mész el szavazni , az is szavazat csak nem tudod kinek tettél jót..Én koromnál fogva baloldali vagyok , voltam míg Gyurcsány gebinbe nem adta az országot BAJNAINAK .A rendszer váltásnak nevezett idő óta csak rossz és még rosszabb baoldali kormányok voltak ,az ÁPV-RT , a Magyar aranykészlet ,a Tocsik ügy a cukorgyárak , kevés az idő a hely a felsorolásra ..A GENFI egyezmény a külömböző emberi jogok csak egy nagy szemfényvesztés ..// A TÖrökökre miért nem szólnak rá //az USA hány éve gyílkolász a világba ..Örülök az írásodnak mert ha lassan is de TE gondolkodásodat átvevők viszik előre a világot , használd továbbra jódolgokra a tudásodat de ne higyj a politikusoknak , legalább is nagyon kevés a tisztességes politikus ..A politikus csak ellenzékben tudja mit kell csinálni ha hatalomra kerül elfelejti ,..

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.