A BKV szerint a 2-es vonalon üzemelő Alstom szerelvények csúszásvédelme az elvárt műszaki paramétereknek megfelelően működik, kialakítása a jogszabályoknak és a műszaki előírásokban leírtaknak megfelel.
Forrás:
hvg.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Csak azt nem értem, hogy itt miért nem voltak a vonatoknál már bevált kerekek elé szerelt kavicsszórók, ha már csúszós volt a sin.
A másik.
Én a fizikát másként tanultam.
Ott volt egy x tonnás gép, nyomás, ahol még a jég is megolvad(lásd korcsolya), ...
Akkor az én tanárom volt a hülye?!?!?!
Az Öveges professzor?!?!?!
De a tévében meg agyon dicsérik.
Persze Te is tudod, hogy nem EZ a valoszinuseg -szamitas, de itt leirva IGY egesz jol mutat...:o)