Nem szívesen terhelem Önöket egyéni problémáimmal, de volna itt három friss fejlemény, amiről jó, ha tudnak. Meg aztán, valószínűleg nem vagyok egyedül a gondjaimmal. Cégük csak ezen a héten háromszor okozott bosszúságot nekem és családomnak. Kezdődött azzal, hogy bankom értesítése szerint már rég meg kellett volna kapnom lejáró hitelkártyám levélként feladott pótlását. Miután ez nem történt meg, befáradtam a pénzintézet fiókjába, ahol közölték: a kártyát már hetekkel ezelőtt elküldték. Mivel sajnos nem ajánlott küldeményként tették, lehetetlen kideríteni, mi történt vele, így egyetlen megoldás maradt: újat igényelnem, és ismét kifizetnem a közel ötezer forintot – teljesen feleslegesen.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
A HVG éves előfizetésem voltam kénytelen lemondani, mert a hetilapot cca 5-6 nap késéssel kaptam meg. Szerencsétlen HVG iparkodott, de ugye a Posta az nagy úr.
Így inkább az előfizetést lemondtam és az újságosnál veszem meg drágábban. De nem minden héten...