Homolya Róbertet nevezte ki a MÁV Magyar Államvasutak Zrt. élére Bártfai-Mager Andrea, a nemzeti vagyon kezeléséért felelős tárca nélküli minisztert.

Homolya Róbert, egykori államtitkár lett a MÁV új elnök-vezérigazgatója
Fotó: MTI

Dávid Ilona elnök-vezérigazgató közös megegyezéssel távozik a cégtől, a jövőben a Volánbusz Zrt.-t irányítja a miniszter felkérésére – közölte a tárca nélküli miniszter kommunikációs stábja csütörtökön az MTI-vel.

Homolya Róbert jogász, közlekedéspolitikai szakember

2015 és 2017 között a Miniszterelnökségen töltött be miniszterelnöki biztosi, majd kormánybiztosi pozíciót, 2017-től pedig a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium közlekedéspolitikáért felelős államtitkáraként látta el a szakterület irányítását.

Bártfai-Mager Andrea Dávid Ilonát a Volán-társaságok reorganizációjára, megújítására kérte fel, elismerve ezzel a MÁV elnök-vezérigazgatójának vállalatvezetői, gazdasági és szervezéstechnikai erényeit – közölték.

Dávid Ilona vezetése alatt a MÁV modern, az adósságait megbízhatóan, jó ütemben törlesztő, sikeres, az elmúlt két üzleti évet nyereséggel záró nagyvállalattá alakult. Irányításával Európa legnagyobb egységes Flirt motorvonat-flottáját sikerült Magyarországra hozni, nevéhez fűződik a 2017-ben megkezdett bérfelzárkóztatási program, elindult számos pályafelújítás, illetve az utasok kényelmét és a biztonságos és pontos vasúti közlekedést szolgáló fejlesztés – áll a közleményben.

19 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Eladott Ország
Valakinek mond valamit a Homolya Róbert név? Nekem se sokat. Pedig nagy ember ő is, a kormányzati közpénzszivattyú megfelelelő működését szavatoló közbeszerzési ügyek szakértője, egyébiránt közlekedéspolitikáért felelős államtitkárként fut a kormányban. Nos, az Elios-nál tapasztalt disznóságok Homolya úr esetében is állnak, úgy tűnik. Ezért Magyarország 3,3 milliárd forintot fog visszafizetni az EU kasszájába (Homolya úr szerint ez bagatell), amiért Homolya úr ugyanazon projekt keretében mind az előkészítésben, mind a végrehajtásban érintett és érdekelt volt volt. Ezt hívják összeférhetetlenségnek, sok más mellett ez a szó is hiányzik a fideszes szótárból. Érdekes részleteket ITT lehet olvasni. Végül is mire tartják ők a népet, ha nem erre? A nép majd fizet. Minden disznóságukért, amit nem sikerült eltussolni, a nép fizet. Mert a nép jó, a zemberek jók, szeretik, ha kizsigerelik őket és megsértődnek, amikor valaki, bárki alattvalónak nevezi őket.
24.p3k.hu/app/uploads/2018/02/dkrcs20171215010x-1024x576.jpg
Az OLAF azt állapította meg, hogy a székesfehérvári Szent István Múzeum projektjében Homolya személyesen vett rész 2009-2010-ben közbeszerzési tanácsadóként a Project.hu-n keresztül. Az uniós támogatást pedig 2010. július 23-án hagyták jóvá, amikor Homolya már NFÜ-elnökhelyettes volt. Az abádszalóki önkormányzat milliárdos ügyletében az Europrocure volt a Provital alvállalkozója, és ugyancsak Homolya regnálása idején, 2011 októberében határoztak a támogatásról. A jó káder nem vész el...különösen, ha Lenin frizurája van.
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
egyvandor
@justhpeter: A mészaros veje havonta elvisz a cégtől egy vasúti kocsi árát.
Grafix69
Jót választottak , ez a faszi olyan tehetséges lehet , hogy ha a Szaharába nevezték volna ki ,tuti ,hogy hólapátot gyártatna.
Eladott Ország
Ezek a bűnöző NER csinovnyikok sose kopnak el! Az állami szarháziak száma a végtelenben konvergál.
desiro57
@desiro57: Lehet, hogy van terepasztala??
Eladott Ország
@egyvandor: A MÁV és a Volán, csak Mészáros vizét ihatja. 136 milliót kaszált eddig Mészáros Lőrinc a MÁV-os vízmegrendelésen.
24.hu/fn/gazdasag/2017/08/17/136-milliot-kaszalt-eddig-meszaros-lorinc-a-mav-os-vizmegrendelesen/

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.