Januártól Mészáros Tamás vezeti az ügynökség employer branding üzletágát. A szakember az UniCredit bank toborzás- és munkáltatói márkaépítés igazgatói pozíciójából érkezett ügynökségi oldalra. A Batiz András által alapított Impact Works mintegy négy éve hozta létre employer branding üzletágát, amely organikusan fejlődve, mostanra számos szakmai elismerést és tucatnyi ügyfelet tud felmutatni. „Négy év alatt nem csak feltettük az Impact Works munkáltatói márkaépítési üzletágát a térképre, de mind bevétel, mind szakmai fajsúly szempontjából a szakterület élmezőnyébe kerültünk. Biztos vagyok benne, hogy Tamás szerepvállalásával az Impact Works megkerülhetetlen szereplő lesz a piacon és tovább bővül ezen a gyorsan változó, fejlődő területen” – vázolta az elképzeléseket az üzletágat eddig vezető Bőhm Kornél, aki a jövőben egy új, digitális divízió felépítésén fog dolgozni a cég berkein belül.

Forrás: kreativ.hu
Feltöltő: spindoc
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.