2020 nyarán négy budapesti fiatal létrehozott egy applikációt, amely az ételpazarlás ellen küzd. Az alkalmazásnak köszönhetően éttermek, pékségek, boltok és szállodák értékesíthetik kedvezményesen nap végén az el nem adott, de jó minőségű ételeiket. A Munch már több, mint hat magyar városban jelen van – a következő állomás pedig Pécs. A Munch elsődleges célja az ételpazarlás visszaszorítása. Aki vesz egy Munch-ot, nemcsak kedvezményesen tud jól lakni, hanem a környezetnek is jót tesz, hiszen eddig ezek az ételek jobb híján a kukában végezték. A vállalkozást 4 egyetemista alapította – Perepelica Kirill, Zwecker Bence, Zsoldos Botond és Wettstein Albert –, mára azonban több lelkes fiatalból áll a csapat, valamint több nemzetközi és hazai díjat is nyert, köztük az “Év Fenntartható Vállalkozásának” és a Highlights of Hungary különdíjasának is választották. A Munch működése egyszerű. Az applikációban “Munchokat” tudunk megvásárolni, amelyek meglepetéscsomagokat tartalmaznak. A...

Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.