Legyenek azok akár írott, akár íratlan szabályok, fontos, hogy a közösségi médiában mit osztunk meg a munkahelyünkről. Egyre több cég készíti el etikai kódexét a közösségi média használatot illetően, de ahol nincs is ilyen, ott is vannak általános irányelvek. Ha mi kezeljük cégünk közösségi média felületeit, tartsuk szem előtt, hogy a cég nevében kommunikálunk. Persze amikor pozitív visszajelzések érkeznek, akkor ez könnyű, amikor azonban negatív reakciókat kapunk, akár hozzászólás, akár privát üzenet formájában, alaposan gondoljuk meg a választ. Nagyon sok múlik ugyanis azon, hogy milyen képet mutatunk magunkról a közösségi médiában. Egy heves, meg nem fontolt reakció ugyanis hamar szárnyra kaphat és rossz fényt vethet a cégre. Fontos az is, hogy mit posztolunk, e témában érdemes szakértő segítséget kérni

Forrás: lepesmagazin.hu
Feltöltő: kadar9
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.