Hiába a gondos megfogalmazás és a többszöri ellenőrzés, van, hogy az állást hirdetők is bakiznak. Ahhoz, hogy ezeket a bakikat elkerülhessük, nem árt pár dologra különösen odafigyelni. Olvastassuk el másokkal is a hirdetést, ez az első fontos szabály. Hiszen így elkerülhetők a figyelmetlenségek, egy friss szem talán olyan dolgokat is meglát, amit mi már nem veszünk észre. Az álláshirdetés nem csak egy hirdetés, tekintsünk rá marketingeszközként. Hisz egy nyilvános megjelenés a cégünkről, és nem csak az az egy ember fogja látni, akit végül felveszünk, hanem több száz, ezer ember is rákattint majd a hirdetésre. Egy hanyagul megfogalmazott, összecsapott álláshirdetéssel nem csak azt érjük el, hogy nem fognak rá jelentkezni. Az is benne van a pakliban, hogy a vállalatunkról alkotott kép szenved csorbát

Forrás: lepesmagazin.hu
Feltöltő: kadar9
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.