A Megafon központ nevét valószínűleg ma már csak az nem hallotta Magyarországon, aki tudatosan és szigorúan tartja magát távol a politikától, a közélettől, és a Facebooktól egyaránt.
Fotó: Facebook
Mint a Telex írja, ezt az ismertséget leginkább pénzzel érték el, méghozzá nagyon sok pénzzel: a szervezet már röviddel a megalakulása, azaz 2020 nyara után a legnagyobb magyar facebookos reklámozók közé emelkedett.
A Megafon eredeti célja az volt, hogy
„profi Facebook-harcosokat képezzen”,
vagyis egy ingyenes képzés keretében jobboldali-konzervatív értékrendű embereket tanítsanak meg arra, hogy hatékonyabban kommunikáljanak a közösségi médiában.
A Facebook az Ad Library felületén, mindenki számára elérhetően tartja nyilván a politikai-közéleti hirdetések részleteit, ezen a platformon szépen végigkövethető, hogyan vált a Megafon kevesebb mint ké év alatt a magyar mezőny messze legnagyobb facebookos hirdetőjévé.
Az 500 milliós határt éppen a tavalyi év utolsó napján lépték át, és ezt most kevesebb mint három hónap alatt sikerült megduplázni.
Az egymilliárdot március 24-én lépte át az összesített számla, vagyis idén 83 nap alatt, napi átlagban 6 milliós költéssel futott a Megafon.
És ez csak a hirdetések ára, nincs benne a videók forgatási költsége, vagy az oldalakat karbantartó háttérszemélyzeté (a megafonos Facebook-oldalak darabját 10-18 adminisztrátor kezeli).
Fotó: Facebook
3 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás