Egy karrierút értéke nem attól függ, hogy milyen szinten állunk, beosztottak vagy vezetők vagyunk-e. Hanem, hogy a rendelkezésünkre álló skilljeinket, eszközeinket – legyen az akár egy személyes történet – mire használjuk, hogyan tudjuk a közösségünk és az azt alkotó emberek érdekébe állítani. Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs és kampányvezetőjének karrierútja ennek a vállalásnak és felismerésnek követendő példája. – Amikor 2013-ban a Tescóhoz kerültem, az első naptól azt éreztem, hogy jókor, jó helyre és egy nagyszerű csapatba kerültem. Az első 4 évem azonban pont egybeesett a vállalati életciklus nagy változásaival, és ez az átalakulás alapjaiban ingatta meg a korábbi határozottságomat. Nem tagadom: sok olyan kihívással szembesültem, amelyek kétségeket ébresztettek bennem a korábbi döntésemmel kapcsolatosan.

Forrás: noivalto.hu
Feltöltő: dajkav
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.