Logikus döntésnek tűnt egy évvel ezelőtt R. számára, hogy a különböző, egykoron “Matávos”, majd T-vé avanzsált szolgáltatásait valamilyen formában egységesítse. A T-Com, T-Kábel és T-Online előfizetései helyett telefonon kersztül - ennek később még jelentősége lesz - 2008 januárjában megrendelte a cégcsoport kábelnetes csomagját, a hangzatos nevet viselő Kábelnet Light csomagot, azt feltételezvén, hogy mégis csak kifizetődöbb három különböző számla helyett egyet fizetni havonta. A telefonos ügyfélszolgálatokkal viszonylag sokat csevegő R-t is meglepte azonban a hosszadalmas ügyintézés (~faggatózás), de kihasználván az alkalmat ő is rákérdezett egyre s másra. De a T-csoport egykor "harcban álló" hangyái megbolondultak...
Forrás:
internetdetektiv.hu
Feltöltő: idetektiv
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
3 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás