Logikus döntésnek tűnt egy évvel ezelőtt R. számára, hogy a különböző, egykoron “Matávos”, majd T-vé avanzsált szolgáltatásait valamilyen formában egységesítse. A T-Com, T-Kábel és T-Online előfizetései helyett telefonon kersztül - ennek később még jelentősége lesz - 2008 januárjában megrendelte a cégcsoport kábelnetes csomagját, a hangzatos nevet viselő Kábelnet Light csomagot, azt feltételezvén, hogy mégis csak kifizetődöbb három különböző számla helyett egyet fizetni havonta. A telefonos ügyfélszolgálatokkal viszonylag sokat csevegő R-t is meglepte azonban a hosszadalmas ügyintézés (~faggatózás), de kihasználván az alkalmat ő is rákérdezett egyre s másra. De a T-csoport egykor "harcban álló" hangyái megbolondultak...

Feltöltő: idetektiv
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

antonka
8 évi matáv telefon után gondoltam, meg nem is volt még más lehetőség, igénylek tőlük internet hozzáférést. jutányosan 5 ezer ft-ért, 1 év hüséggel, 3500 havi telefonért megkaptam, kb másfél évig használtam, de egy napon amikor 9-ik nekifutásra sem tudtam elküldeni egy emailt, ugy bedurrant az agyam, hogy felhivtam őket, hogy azonnal lemondjam, kb 40 perc telefonálás után, 2 email elküldése után, a telefonba üvöltöttem, mert éjjel 11 órakor tudtam ügyintézővel beszélni, mert csak nyomni kellett a gombokat, de senki nem szolt semmit, szóval éjféllkor kikapcsolták a telefont is és a netet is. a meglepi akkor jött, mivel hó közben pont félidőben mondtam le, jött a számla, természetesen egész havi, sőt az utánakövetkező hónapban is és még büntetőkamat, meg egyebek. de mivel már rutinos voltam felhivtam őket ismét 11 órakor éjszaka, és elmondtam kissé ingerülten indulatosan, hogy kit, mikor, és hol fenyegessenek, ha esetleg tudathasadásba szenvednének, akkor ők nem a biróság, hanem ha igaz egy szolgáltató cég. azóta semmi, ez 2008 májusában volt. lehet hogy ezt igénylik, hogy az ember ordibáljon velük. én elbucsuztam tőlük 8 évi telefonelőfizetéssel és 1,5 évi netelőfizetéssel nyilván nincs szükségük az ügyfelekre.+
nanena
@antonka: Mi már féléve nem tudjuk lemondani a telefont és adsl-t. Vagyis lemondtuk, de nem óhajtanak tudomást venni róla. Jönnek a számlák, a fizetési felszólítások. Felhíni az ügyfélszolgálatot lehetetlen. Szinte lehetetlen megszabadulni tőlük.
idetektiv
@nanena: Nem kell hagyni! Azt is ajánlanám, hogy kérjétek ki a rögzített hangfelvételt, az ő érdekékükben ;)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.