15 milliárd forint adóbevételt vár 2023-ban a kormány a médiacégek reklámbevételeinek megadóztatásából, bár a szektorban extraprofit legfeljebb a kormánybarát médiumoknál fedezhető fel. A magyar reklámpiacot letaroló globális szereplők, mint a Google és a Facebook megadóztatása kétséges, és tovább szűkíti a hazai szereplők mozgásterét az óriásokkal szemben.

Forrás: hvg.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

drrotf
Nem csak a reklám iparra kivetett extra adó vonatkozásában hazudik a kormány , hanem a többi iparágra kivetett külön adónál is ahol az adó kiszámítása az árbevétel növekedés és nem a profit növekedés.Az Orbán kormány szerint az árbevétel növekedés egyenlő az extraprofit növekedésével. Itt kell megemlíteni azt hogy a kiskereskedelemben , a telekommunikációs cégeknél , a gyógyszeriparnál például , az árbevételt a kormány egyes intézkedései okozzák, és a többlet bevétel nem egyenlő a profit növekedésével, különösen nem az extraprofit növekedésével.Az is zavaró, hogy vannak olyan cégek mint a Szerencsejáték ZRT, vagy az építőipar ahol az árbevételek szintén nagyban nőttek , az utóbbinál biztos hogy kormányzati beruházások növekedése miatt, de itt nem látta a kormány indokoltnak az árbevétel növekedése miatti extraprofit külön adóztatását.Ugyan csak nem adóztatta meg az extra jövedelmet termelő azon cégek tulajdonosait akiknek a vagyona a járvány és a háború idején több tíz milliárdokkal nőt a profitjuk, a jövedelmük.Vajon miért?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.