Átmenetileg felfüggesztik a felújítási munkálatokat. 

Mészáros Lőrinc cége leállította a vasútfelújítást
Fotó: Az alapító Mészáros Lőrinc nagyvállalkozó beszédet mond a Mészáros Alapítvány VI. konferenciáján Balatonalmádiban 2022. augusztus 2-án. MTI/Vasvári Tamás

Június 30-tól határozatlan időre felfüggesztette a V-Híd a Szeged–Röszke vasútvonal felújítási munkálatait

– értesült a lap.

A Szeged és Szabadka közötti vasúti összeköttetés magyarországi szakaszának, a Szeged-Röszke vonal fejlesztése a MÁV beruházásában, a Mészáros Lőrinc többségi tulajdonában álló V-Híd Zrt. kivitelezésében valósul meg

A portál idézi az alvállalkozóknak küldött levelet, amely szerint

a kivitelezés során felmerült műszaki és technikai problémák miatt június végétől határozatlan időre szünetel a felújítás.

Az alvállakozóknak a V-Híd levele szerint hétfő éjfélig kellett megtenniük a szükséges „állagmegóvó, vagyonvédelmi, valamint balesetvédelmi és biztonságtechnikai intézkedéseket”, utána levonulhatnak a munkaterületről.

További részletek itt olvashatóak.

Forrás: 24.hu, Szabad Európa

7 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
Clavigo
A háttérben húzodik láthatóan egy gyurcsány- szál,,meg ott van még Prüsszel is ...Xar ügy...
Eladott Ország
-Köszi Mancika, a betonvasat már nem kérjük. A kábel nyomvonala már így is csíkot húz! Megkapta Lölő a pénzt? Na, akkor mi a szar bajotok van? Benne volt a pályázatban, hogy minőségi kivitelezés? Na ugye, kuss van köcsögök. Tényleg! Ha a lombkoronaösvényhez nem kell lombkorona, akkor lehet, hogy itt sem követelmény, hogy az elkészült pályának vasúti közlekedésre alkalmasnak kell lenni. Csak ez lehet a magyarázat! Már megint ez a libsi okoskodás. Menjetek lóháton, oszt' kész. Huzatos, ráz, tériszonyom is van... Inkább megigénylek egy nemkormánygépet, ha a trieszti kikötőmbe utazom.
uploads.disquscdn.com/images/48bf882d7a5a8f6dc89cd8babaf46b94bff16bd2e9c797d677f194c478d733f4.jpg?w=800&h=542
Eladott Ország
Mészáros azt se tudja hogy kerül gáz a gázcsőbe, honnan tudná hogy kell vas a vasbetonba? Ha ilyen apró hibák miatt kisiklik a vonat vagy bármely vagon, nyilván a mozdonyvezető lesz felelős. Nyugtassatok meg! Ha nem is volt a vasbetonban vas, azért a beton helyett legalább zúzottkövet szállítottak papíron Gántról, az Orbán apukától! Mészáros cége válaszolt: Mi mindenkit lefizettünk, így reklamációt sem fogadunk el.
"a második ütemre 2018-ban írták ki a közbeszerzést, amelyet a Mészáros Lőrinc tulajdonába tartozó R-Kord Kft. nyert el konzorciumban. A közbeszerzés értéke 58,8 milliárd forint volt." "Az R-Kord később az elszállt költségekre hivatkozva fordult az Építési Minisztériumhoz, a kormány pedig idén februárban egy nem nyilvános határozattal arról döntött, hogy 17 milliárd forint értékben juttathatnak pluszforrást a beruházásra." Érted. Nyernek egy közbeszerzést, mondjuk azzal, hogy - ha lenne valós konkurencia - olcsóbban vállják a munkát a többi pályázónál. Aztán megnyerik, és ezután dobnak rá nekik laza 29 százalékos plusz bevételt. Jó kis marzs.
drrotf
ELFOGYOTT A PÉNZ, A CSUDÁBA! EZ A BERUHÁZÁS IS MENT A KUKÁBA!KI A FELELŐS A KIDOBOTT PÉNZÉRT?AZT ÍRJA AZ ÚJSÁG,LAJOS, MONDTA EZT EGY KOMIKUS JELENTBE AZ ÁTKOSBAN LUJZA, HOGY IDŐLEGESEN FELFÜGGESZTETTÉK A BERUHÁZÁST, PEDIG A CIKK NE,M ÍRJA EZT, HANEM ARRÓL SZÁMOL BE HOGY HATÁROZATLAN IDŐRE FÜGGESZTETTÉK FEL AZ ÉPÍTKEZÉST, AMI ANNYIT IS JELENTHET HOGY ÖRÖKRE.ÚGY GONDOLOM, HOGY AZ ÚJSÁG NEM KICSIT, NAGYON CSÚSZTAT.ARRÓL SENKI NEM ÍR, HOGY A BERUHÁZÁSNÁL HIÁNYZIK 17 MILLIÁRD FORINT ,DE MOST NINCS ERRE PÉNZ.EGYSZER KIÁLLHATNA A FELELŐS , AKI AZ ÜGYBEN DÖNTÖTT, HOGY MIÉRT LEHET NÁLUNK EZEKET A BERUHÁZÁSOKAT ALACSONY SZINTEN BETERTVEZNI ÉS AZUTÁN A BERUHÁZÁS ÖSSZEGÉT JÓCSKÁN MEGEMELNI?EZ ÚGY LÁTOM NÁLUNK A GYKORLAT. AMI TERMÉSZETESEN NEM JÓ GYAKORLAT, MERT ILYENKOR AZÉRT ,HOGY A BERUHÁZÁS BEFEJEZŐDJÖN oRBÁN vIKTOR MINDEN PÉNZT BIZTOSÍT.A TERV RÉSZE A KÖLTSÉGVETÉS IS ÉS HA A MUNKÁT TERV SZERINT KELL MEGÉPÍTENI, EZ ANNYIT JELENT HOGY A KÖLTSÉGVETÉST IS BE KELL TARTANI!FELELŐSSÉ TETTEK MÁR EZÉRT VALAKIT AZ UTÓBBI 10 ÉVBEN?VAGY MEGDICSÉRTÉK A BERUHÁZÓT A TERVEZŐT ÉS A KIVITELEZŐT A TERVSZERŰ JÓ MUNKÁÉRT?AZ ÁTKOSBAN NEM LEHETETT EZT ILYEN KÖNNYEN MEGCSINÁLNI, HA VALAMIEN VÁLLALKOZÁSI DÍJBAN A FELEK MEGEGYEZTEK , OTT CSAK AKKOR VÁLTOZHATOTT A VÁLLALKOZÁS DÍJA HA A MUNKA MŰSZAKI TARTALMA IS VÁLTOZOTT!ÉS MÉG EGY SZIGORÚ SZABÁLY VOLT, A BERUHÁZÁSRA MEGJELÖL, A SZERVŐDÉBEN ELFOGADOTT VÁLLALKOZÁSI DÍJNAK RENDELKEZÉSRE KELLET ÁLLNI A BERUHÁZÁS KEZDETÉTŐL A VÉGÉIG FEDEZETIGAZOLÁS FORMÁJÁBAN ÉS EZ A PÉNZ CSAK A BERUHÁZÁS FEDEZETÉÜL SZOLGÁLT!MICSODA NYUGODT IDŐK VOLTAK EZEK A BERUHÁZÁSBAN, A PÉNZÜGYI FOLYAMATOK A MOSTANIHOZ KÉPEST SIMÁN ZÖKKENŐ MENTESEN FOLYTAK.
Eladott Ország
@Clavigo: Báránykáim megszavaztátok, ha jó a gázszerelőd 600 millió osztalék Ándikának'. Legyetek ti is "bátorak" kapjátok be minden este azt amit Ándika', mustár is jár hozzá.
twitter.com/janos_hary/status/1663960523648516096/photo/1
Eladott Ország
Betonból vasat kihagyni az már holnap katasztrófa. Eszembe jut az a régi kabaré film, mikor átvesznek valami épületet a vezetők, ami nincs még kész és a liftet is kötéllel húzzák a melósok, a zöldítést a terasz alatt álló melós a faággal imitálja, a kézszárító a másik oldalról szintén munkás leheletétől "működik" csak kissé alkoholszagú. De hogy ezt überelni képes a mai ipar és érdekeltségi kör a valóságban is, ahol életekről van szó a vasúti közlekedésben az már stratégia szarkupac mindenestől. Riadó a Pitypang Szállóban (1973)
www.facebook.com/watch/?v=549038635781323
A kihagyott vasanyag és a többi probléma az alkotmányos költség. Ilyen árak mellett jó az. Így működik a haverokra épülő korrupciós állami kapitalizmus, nincs itt semmi újdonság és látnivaló, haladjunk kérem tovább.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.