A magyar vasút újjáépítéséhez is évekre van szükség Lázár János szerint is.

Hatalmas bejelentést tett Lázár János
Kép: Facebook 

Az első és legfontosabb lépés, hogy a legfontosabb vasúti hálózatokat újjáépítsük, illetve járműveket vásároljunk, ebbe bele fog kezdeni a kormány a következő esztendőben – mondta Lázár János építési és közlekedési miniszter az RTL Híradójának Budakeszin az új tanuszoda átadása után.

A miniszter arról is beszélt, ő ugyan nyáron ült legutóbb vonaton, de a gyereke hetente többször is jár.

Eléggé tisztában vagyok azzal, milyen állapotok vannak az autóbuszokon és a vasúti járműveken is, azonban azt is tudom, hogy a lakosság… tiszteletreméltóan tűrőképes.

A szakértők szerint ezermilliárdokra lenne szükség egy ilyen vasút-modernizációs program végrehajtásához.

Lázár azt mondta, a fejlesztésből Budapest sem marad ki, minden HÉV-vonalat felújítanak, és járműveket is vásárolnak. Hogy mindez milyen pénzből történik majd, egyelőre nem derült ki.

Forrás: Telex

7 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
tothjani
Lázár a TramTrain kapcsán is kijelentette 2 éve, hogy a Vasút utóbbi 100 évének legnagyobb fejlesztése, vagyis az elmúlt 100 évben jelentős fejlesztés nem történt a vasútnál.
lusta
13 év után mégis megvilágosodnának?
jáger laszló
Arccal a vasút felé
Lázár módra!!!??
Csodák pedig nincsenek!!
csak ennyi
barátilag
J.L.
koszpeko
@lusta: Senki nem olyan szegény, hogy ne tudjon ígérni.
A manyup. vagyonra is mit ígét lézer jankó?
Qqberci
@tothjani: Szegény Kandó Kálmán forog a sírjában...
Giovanni Alba
@sgl: ma, 06:39
"Eléggé tisztában vagyok azzal, milyen állapotok vannak az autóbuszokon és a vasúti járműveken is, azonban azt is tudom, hogy a lakosság… tiszteletreméltóan tűrőképes."
Idézet a cikkből.
lusta
@sgl: Nem lehet itt semmit sem csinálni. A miértre egyszerű a válasz. Nincs kivel, nincs hogyan és nincs mivel. A hegyeshalmi vonalra is a szükségtelen belgrádi vonalról lettek az eszközök emberek átirányítva. A NER felfalt minden és mindenkit. Mondok egy apró példát. A huszon valahány éve bezárt Mirsk-Świeradów-Zdrój vonalat a Szudétákban rövidesen újranyitják 80 km/h sebbességgel, egypályás vonalon napi 8, túrista szezonben 12 pár vonattal. A második szakaszra kiírt kivitelezői pályázatra 14, tizennény cég pályázott. A 7,5 kilométeres nem villamosított hegyi vonalat 1,8 milliárd forintból valósítják meg, ami durván 250 millió forint/km.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.