Az természetes, hogy az autóm szerelőhöz visszük, ha valami baja van. Ha elromlik egy műszaki cikk otthon, akkor azt is megpróbáljuk megjavíttatni. Az autó, még csak érthető, mert általában több milliós értéket képvisel, de egy mikrosütő, vagy TV, sokszor csak néhány tízezer forintot ér. A céges honlap bizony drágább ezeknél a háztartási cikkeknél, sőt, olykor az autók árával vetekszik. Mégis csak kevesek fejében fordul meg, hogy "megszereltessék" a cégük weboldalát. Sőt, még addig sem jutnak el, hogy megvizsgáltasság, hogy mennyit ér, mit lehet vele kezdeni egyáltalán. Vajon miért van ez? Nem, nem megfelelő válasz az, hogy mert a weboldalakhoz nem értenek a cégtulajdonosok. Általában az autókat sem maguk szerelik... Egyszerűen nincs még bent a köztudatban, hogy a honlap és egyáltalán az online dolgok is lehetnek értékállók. Ennél fogva, nem is fordul meg az emberek fejében az, hogy érdemes lenne időnként egy "nagygenerál". Talán nem felesleges pént az, amit a vizsgálatba és a javításokba fektetnek. Talán sokkal olcsóbban is megúszhatnák annál, mint ha egy új lapot vesznek. Nem is beszélve arról, ha marad a régi rossz oldal, a régi rossz formájában. Hosszútávon bizony messze ez a legdrágább "megoldás".

Feltöltő: gyulamolnar
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.