Magyarországon is egyre több az internetes áruház és évről évre többen veszik igénybe ezek szolgáltatásait. A MasterCard legfrissebb kutatásának célja az volt, hogy feltárja, milyen arányban élnek a magyar kártyabirtokosok az internetes fizetés lehetőségével, és milyen arányban használnak más fizetési eszközöket - például banki átutalást, postai utánvétet -  amikor az interneten vásárolnak.

Forrás: Piac és Profit
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.