Akár újévi fogadalom is lehetne a mértékletesség és az önkontroll gyakorlása, hiszen ezek hiányára, a túlzott befolyásolhatóságra és a felelősség áthárítására mutatott rá az a közelmúltban lezárult - a Heineken Hungária Zrt., az Európai Ifjúsági Kutató-, Szervezetfejlesztő és Kommunikációs Központ (EIKKA), az Est Média Group, valamint a Sziget Kft. összefogásával létrejött - kutatássorozat, amely a magyar fiatalfelnőttek feszültségoldó szokásait, ezen belül az alkoholfogyasztás gyakoriságát és hátterét vizsgálta.
Forrás:
Piac és Profit
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
3 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás