Arculatot vált a Lufthansa, az eddigi fehér-sárga-kék színek helyett sötétebb kéket és fehéret használnak majd a repülőgépeken – az új arculatot szerdán mutatták be a sajtónak Frankfurtban.

Változik a világ, és vele a Lufthansa arculata is
Fotó: Pixabay

A sajtótájékoztatón Carsten Spohr, a Lufthansa-csoport vezérigazgatója elmondta,

1989-ben változtatták meg utoljára a cég arculatát, a Lufthansa fő motívumát, a körben lévő darut több mint 50 éve használják változatlan formában. A világ azonban megváltozott, és ehhez a légitársaságnak is alkalmazkodnia kell, ezért egyértelművé tették, hogy a cég színe a kék

- tette hozzá.

Közölte: a színek és az arculat cseréje mellett a daru használatának százéves születésnapját, illetve a 2017-es rekordévet is ünneplik, mivel az elmúlt évben a Lufthansa minden eddiginél több, 130 millió utast szállított, és ezzel újra Európa legnagyobb légitársasága lett.

A légitársaság a tükörtojásnak becézett sárga kört kékre, a sárga karikát, illetve a darut fehérre változtatta, hasonlóan a gépek hasához, valamint sötétebb kéket, és más betűtípust használ.

Összesen több mint 800 féle változatot készítettek a különböző arculati tervekből, a gépek átfestése mintegy 7 évbe telik majd, mert csak akkor festenek át egy gépet, vagy cserélik ki a kabinberendezést, ha a karbantartása mindenképpen szükséges.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

wagabund
..."a 2017-es rekordévet is ünneplik, mivel az elmúlt évben a Lufthansa minden eddiginél több, 130 millió utast szállított, és ezzel újra Európa legnagyobb légitársasága lett."...

érdekes, a sorozatos, sosemlátott pilótasztrájkok nem küldték padlóra a céget? ...pedig azt kommunikálták, hogy óriási a veszteségük, ha tovább sztrájkolna, a cég bezárhat..

a több ezer pilóta tudhatott valamit, mert nem ijedtek meg...és íme, nyereséges a cég.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.