"Most sokat beszélünk arról, hogy a kínai autóipar átveszi az orosz piacot. De ez nem csak Oroszországban történik. Kína a világ első számú autóexportőrévé vált. Nem lennék meglepve, ha tíz év múlva az olyan cégek, mint a Mercedes és a BMW a történelem homályába vesznének. Márkaként valószínűleg megmaradnak, de megismétlődik a Volvo sorsa, amelyet Kínának adtak el. Más szóval, gyakorlatilag megszűnnek európai autók lenni" - mondta. Az elnöki tanácsadó szerint az európai gyártóknak ma már sem piacuk, sem előnyük nincs azokban a technológiákban, amelyekkel öt-tíz évvel ezelőtt rendelkeztek. A múlt héten Kína oroszországi nagykövete, Zhang Hanhui a RIA Novosztyinak adott interjúban elmondta, hogy Oroszország a kínai autók fő importőre lett, míg Kína a fő autószállítójuk (a szállítások mind fizikai, mind pénzben kifejezve nőttek). ..

Forrás: vadhajtasok.hu
Feltöltő: durbincs
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.