Nico Rosberg, a Mercedes pilótája úgy véli, hogy a nyitható hátsó légterelő a Formula–1 történetének legjobb ötlete. A légellenállás-csökkentő rendszer (DRS) lényege, hogy a riválisát közvetlen közelről üldöző pilóta autójának légellenállása gombnyomásra csökken, ezzel a végsebesség megnövekszik, és nő az előzés esélye. Az eszköznek és a Pirelli-gumiknak kulcsszerepük van abban, hogy a Malajziai és a Kínai Nagydíjon a száraz pálya ellenére rengeteg előzés történt.
Forrás:
Nemzeti Sport
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás