Ismét bebizonyosodott, hogy a Mercedes jó szereplése az edzésen semmire sem elég: a Ferrari volt a leggyorsabb a versenyen, de a Lotus köszönhetően gumikímélő konstrukciójának szorosan a nyomában van. A Ferrarik már a rajtnál is jók voltak: Alonso és Massa is több helyet javított már az első kanyarhoz érve. Räikkönen is jól indult, de egy helyet mégis veszített. Különösen jól rajtolt még Vettel, aki a célegyenes után másodikként fordult az első kanyarba. Az első hat sorrendje az ötödik körben: Rosberg, Vettel, Alonso, Hamilton, Räikkönen, Massa. A kerékcseréket Webber nyitotta a hatodik körben, aki keményebb keverékre váltott. Őt Massa követte egy körrel később. Alonso hamarabb cserélt, mint Vettel, és ennek köszönhetően a német elé tért vissza. A spanyol ezután, a 13. körben leelőzte Rosberget és az élre állt. A Mercedes pilótája nem sokkal később szomorúan vehette tudomásul, hogy Vettel és Massa is elmegy mellette: a Mercedes “gumifogyasztása” ismét visszaütött.

Forrás: amdala.hu
Feltöltő: www.amdala.hu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.