Budapest - A 22 éves Tasnádi Ádám a Föld országait értékesíti egy virtuális világtérképen és ezzel kívánja előteremteni a 2014-es brazíliai világbajnokságra való kiutazáshoz szükséges pénzt. A koncepció lényege, hogy támogatóinak egyedülálló megjelenési felületet biztosít honlapján, emellett a kiutazás során is reklámozza majd szponzorait: logóikkal ellátott pólókat adományoz és tervei szerint a prémium szponzorok logóit feltüntető ruházatot visel majd a helyszínen. Az angol-magyar nyelvű projektről bővebben a www.myroadtobrasil.com oldalon és a közösségi oldalakon (Facebook, Twitter) olvashattok. Az ötlet röviden, YouTube prezentáció formájában: https://www.youtube.com/watch?v=6fjT0GUIRQU (ÜZENET A SZERKESZTŐSÉGNEK: a hírnek egyedi sztorija és háttértörténete van, mely érdekli az embereket, mi sem bizonyítja ezt jobban: egy nap alatt a legolvasottabb cikk lett a topliga.hu-n, és kikerült a hir.ma-ra is a napokban)

Forrás: topliga.hu
Feltöltő: exlege
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.