A múlt hónapban egy YouTube felhasználó, TomR35 egy klipet töltött fel a Reklámőrültek című sorozatból, amelyben a főhős, Don Draper egy szívhez szóló beszédet mond a nosztalgia fontosságáról a reklámozásban. A klip nézői talán észre sem vették, de a klip fontos mérföldköve volt a modern reklámiparnak is, amely rámutatott arra, hogy a YouTube egyre növekvő és kifizetődő csatornája lehet a reklámozóknak - olvasható a hamisitasellen.hu oldalon. [Dátum: 2010. 09. 08. 15:00]
Forrás:
Zene.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás