Arra várunk éppen, hogy elkészüljenek személyre szabott Ars Electronica pólóink, amiken az idei konferencia és fesztivál logója és szlogenje látható, az általunk választott kiegészítéssel. Közben penne arrabiata-t eszünk és ásványvizet iszunk hozzá a Brucknerhaus üvegpalota Press részlegének éttermében. Wi-fi mindenütt van természetesen, az újságírók fotókat töltögetnek, cikket írnak, videointerjúkat készítenek vagy csak cigizgetnek és kávéznak a hatalmas párnákon fekve és velünk együtt várják, hogy kicsit enyhüljön a rekkenő szeptemberi napsütés ereje. New Cultural Economy a szlogen az idei Ars tematikája szerint, az utolsó szót lehet szabadon helyettesíteni egy hímzőasztalnál, a póló helyben megvárható. Linzben ugyanis a fesztivál ideje alatt semmit sem hagyományos módon árulnak. A pólóbiznisz modellje például a következő: vócsert kell vásárolni a bejáratnál 17 euróért, majd a Google keresőbe be lehet írni bármilyen szót az Ars Electronica kifejezés mellé, és rákeresni. Ekkor az általunk választott szó a kereső adatbázisából automatikusan bekerül a fesztivál adatbázisába és máris hímzik a pólónkat egy másik teremben. New Cultural Advertisment a játék neve.

Forrás: Kultplay
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.