Naiv ügyfél szériahibás laptopja majdnem 4 évig kihúzta, már ehhez is gratulálunk. Ennyi idő után azonban kicsi a valószínűsége, hogy a hibát anno elismerő videokártyagyártó bármit is tenne garanciálisan:2007 novembereben vasaroltam egy nagyobb erteku notebook-ot (tudom, sikeres ember mar nem lehetek). Sajnos fel ev utan kiderult, hogy van egy tipushibaja a videokartyajanak, amelyet a notebook gyartoja nem ismert el, azonban a videokartya gyartoja igen (igy ok egy nagyobb osszeget elkulonitettek ennek a problemanak a kezelesere). A hiba jellege (egy bizonyos ido utan hotagulas hatasara megreped a videokartya processzoranak a foglalata) miatt nem mindenkinel jelentkezik azonos idoben a problema es aki kevesbe megterheloen hasznalja a videokartyat, annak evekbe is telhet, amig a problema hazavagja a gepet. Nalam a tegnapi nap folyaman jelentkezett, egyertelmuen a tobbek altal (internetszerte) leirt hibajelenseggel es a notebook azota hasznalhatatlanna valt.[...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.