Vodás ügyfélként sem szopatásmentes az élet, ezt támasztja alá Péter története is. Bár rendes állampolgárként folyamatosan fizeti az egyre növekvő összegeket, kezdi nem érteni, miért is nem telefonálhat. Idén májusban igényeltem a Vodafonetól Üzleti Fix 15900 osztható csomagot,4 kártyával, és telefonnal. Nagyon jónak tűnt az ajánlat, most mindent nem írok (mert nem szeretnék reklámot), ezért beneveztem, mert az induló vállalkozásomnak egyik fő eszköze a telefon. Telt-múlt az idő számla jött, fizettem. Nem volt semmi probléma. Aztán most júliusban kijött egy számla:26115 Forint szerepelt rajta. Gondoltam: -Ok! Persze, befizetem! - mint egy tisztességes polgár. A határidő: július 25.-e. De aztán szerdán (július 20-án) felhívott egy hölgy a Vodafone ügyfélszolgálattól, hogy bizony túlléptük a "megengedett" keretet: 31250 Ft-al, és ez "hóköziszámla" fizessem be! Mondom: -Rendben! - ilyen elő is fordulhat nálunk, mert állandóan beszélünk, de kérdeztem hogy erről valami számlát küldenek ki, vagy csak fáradjak be a legközelebbi Vodába, és uzsgyi?! A nő flegmán lerázott, hogy hívjam a 1750-et és kérdezzem meg! Aztán minden telefonra jött az sms, hogy fizessek be ennyit, és ATM-el gyorsabb blablabla. Gondoltam, úgyis 25-e a határidő majd akkor lerendezem, bemegyek a Vodába.[...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.