Mint arról már bizonyára mindenki értesült, a mobilszolgáltatók sajátos módon értelmezték a józan ésszel kivitelezhetetlen telefonadót. Jakab Andor azt is megírta már, hogy ezzel a trükkel az adót is leáfázták, Ági a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségnél érdeklődött, hogyisvanez, hogy pl. a Vodafone-nál a le nem beszélt percek leadóztatásán túl kell fizetni, de nem méltatták válaszra: Közel 2 hónapja próbálom elérni, hogy foglalkozzon végre valaki azzal, hogy a VODAFONE milyen aljas módon veri át a fogyasztókat a 2 Ft-os adó áthárításával kapcsolatban. Ehhez még járul egy katasztrofálisan hozzá nem értő Fogyasztóvédelmes ügyintéző. Bocs, már csak bennetek bízom! [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.