Naiv ügyfél hiába kérte, hogy a csomagját óvatosan kezeljék, mert törékeny. Cserébe megállapították, hogy nem is kérte, úgyhogy kártérítést sem fizet a Posta: Kb. egy hónapja küldtek nekem egy mikrohullámú sütőt. A szállítás lebonyolítására az MPL Vaterafutár szolgáltatását (más néven Business Pakk Plus) választottam ki, többek között, mert náluk kérhető volt törékeny kezelés is. Mint ismeretes a Vaterafutár szolgáltatást a Vatera weboldalán keresztül lehet  megrendelni, ebben én segítettem a feladónak, én töltöttem ki a megfelelő mezőket, és jelöltem be a törékeny kezelés opciót. A megrendelés leadása után az oldal generált egy címiratot, amit letölthettem. Az adatokat és a feltüntetett postaköltséget ellenőriztem. Az ár rendben volt, tartalmazta az alapdíjon felül a törékeny kezelés valamint az utánvét díját is. A feladó elmondása szerint már a csomag átadása is teljes fejetlenség volt, mert a kiküldött kézbesítők először találkoztak ezzel a nemrég bevezetett szolgáltatással. Fogalmuk nem volt, hogyan kell átvenniük. Arra viszont kiterjedt a figyelmük, hogy megkérdezzék, törékeny-e a küldemény. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.