Péter 20 év után durván csalódott a T-Mobile pénzügyi osztályában, akik valahogy sem papíron, sem digitálisan nem bírnak úgy számlázni, hogy amiatt ne kapcsolják ki a telefonját: A mai nap megkoronázta az elmúlt hetekben folytatott kanosszajárásomat a T Mobile ügyfélszolgálattal. Örülnék ha leadnátok, mert bár 20 éve vagyok T és előtte Westel előfizető, de istenemre mondom, ilyen nincs a világon... Történt, hogy számlázási vitába kerültem az említett szolgáltatóval, ugyanis a számlák nem érkeztek meg. Minden hónapban reklamálni voltam kénytelen, míg felajánlották, hogy digitális rendszerükben regisztrálva gyorsabban kapom meg a fizetési papírokat. Nem törődve azzal, hogy a mizériában nem én vagyok a hunyó, belementem és 1 hónapig működött a dolog. Jött a levél, fizettem a digitális számlát. Ezután sötét felhők árnyékolták be a T Mobile digitális számlázási rendszerét. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.