László csak a lényeget felejtette el megírni, hogy melyik jófajta kuponos szálloda jelentett csődöt épp, ami miatt bebukta a befizetett összeget. Merthogy a Napitipp Kft. szerint az összeget már átutalták, és reklamáljon a külföldi már nemlétező szállodánál: A Napitipp Kft olykor úgy köti meg a szerződést a szolgáltatókkal, hogy a pénzt részükre egyből átutalja, tehát ha csődöt jelent a szolgáltató (szálloda,étterem, stb), akkor futhattok a pénzetek után. Sajnos ebbe én is belefutottam, amelyre ezt a választ küldték: „A szállás díját minden esetben maradéktalanul átutaltuk a “X” szolgáltató részére, így ezen összeget az “X” szolgáltatótól kell visszaigényelned! A pénzed náluk van teljes egészében!” Tehát ha szeretném visszakapni a befizetett kb 40e ft-omat, akkor egy külföldi szállodával nekem kellene valahogy behajtatnom a pénzt. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.