Egészen elképesztő fordulatot vett naiv ügyfél esete, amikor teljesen átlagosan elromlott mosógépe miatt betelefonált az Auchanba. Kiderült ugyanis, hogy a termékei kiterjesztett garanciáját jegyző AIM Biztosítót január 28.-án a PSZÁF elkezdte felszámolni. Az Auchan pénzügyeit intéző Oney oldalán már csak a Cardif Biztosítót tüntetik fel, ám a tavaly októberi lenyomaton még olvasható, hogy a "2012. 07. 20. után vásárolt termékek esetén a Cardif Biztosító Zrt., a 2012. 07. 20-án, vagy azelőtt vásárolt termékek esetén az AIM Általános biztosító Zrt. nyújtja. " Ez azt jelenti, hogy aki fél évnél régebben vásárolt Auchan-garanciát (1-4 évre), az a hajára kenheti? Vásároltam több műszaki terméket az Auchan áruházban 2010-ben, és kötöttem rá biztosítást 3 évet, ha esetleg elromlik a gyári gari után.... Hétvégén elromlott a mosógépünk felhívtam őket adtak egy számot ott érdeklődjek (oney bank) felhívtam a számot és felvettek pár adatot és 1-2 nap és visszahívnak ezt igérték. Nézegetve találtam egy másik számot is az Auchan oldalán, felhívva érdekes dologra lettem figyelmes, a Pszáf visszavonta a működési engedélyét az AIM Biztosítónak ahol elvileg a biztosítás volt. Visszahívtam a számot és rákérdeztem és azt mondta ez igaz, de minden tőlük telhetőt megtesznek.... Ma visszahívtak és közölték, hogy ők egy bank és nem foglalkoznak biztosítással, nem tudnak segíteni 2x is erre jutottam velük a mai nap! [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.