A kora alapján igazi őskövület az 1854-ben alapított párizsi Louis Vuitton, amely mégis magasan a legértékesebb luxusmárka. Annak ellenére, hogy az elmúlt időszakban még csökkent is a cégérték, ráadásul az "ifjú" trónkövetelők látványosan törnek előre. A MillwardBrown által összeállította BrandZ Top 100 2013 lista cégei közül a luxusiparban érdekeltek egy év alatt 6 százalékkal gyarapodtak. Na, de lássuk ki a második? [...] Bővebben!

Forrás: Burzsuj
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.